Menu
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie.

 

Czy przesyłka na pewno będzie dyskretna?

 

ZAWSZE WSZYSTKIE nasze wysyłki są BARDZO DYSKRETNE!

Rozumiemy, jakie jest to ważne dla naszych klientów!

Produkty zapakowane są w kartonik bez jakichkolwiek napisów, który jest dodatkowo opakowany czarną folią lub zapakowany w specjalną torbę foliową (czarną lub oryginalną z logo kuriera, jeżeli taki sposób dostawy zostanie wybrany). Całość jest zabezpieczona zwykłą taśmą opakowaniową, aby nikogo nie kusiło, by zaglądać do środka.

Nigdy nie umieszczamy żadnych napisów, naklejek, logotypów ani innych znaków firmowych na przesyłkach. Nie obklejamy paczek taśmą z naszym logo (nigdy takiej nie zamówiliśmy nawet), tylko najzwyklejszą brązową taśmą.

Na etykiecie nie ma nazwy sklepu ani żadnego wyrazu kojarzącego się z erotyką. Nazwa firmy (nadawcy) jest bardzo dyskretna i nie przywołująca żadnych skojarzeń (Prosperity Development Group).

W ciągu kilkuletniej działalności sklepu żaden klient się nie rozczarował i nie zgłaszał nam niewystarczającej dyskrecji sklepu ani paczek!

Jesteśmy profesjonalistami i możesz nam zaufać!

 

 

Ktoś sprawdza mojego maila. Jak zrobić zakupy bez jego wiedzy?

 

Chcesz zrobić współmałżonkowi niespodziankę, ale macie wspólnego maila? Ktoś zagląda do Twojej skrzynki, a nie chcesz, żeby wiedział o zakupach?

Nasze maile można zawsze usunąć, ale dobrym rozwiązaniem jest też założenie specjalnego maila na zakupy. Wiele osób tak robi, nie tylko z powodu zakupów produktów erotycznych. Założenie dodatkowego maila trwa tylko kilka minutek, a taki mail zawsze może się przydać. Pamiętaj tylko, aby regularnie sprawdzać tą skrzynkę do czasu otrzymania przesyłki, gdyż będziemy tam wysyłać istotne informacje odnośnie realizacji Twojego zamówienia.

Jeśli nie zarejestrujesz się w sklepie, ani nie zapiszesz na newsletter, po zrealizowaniu zamówienia już nigdy nie otrzymasz od nas żadnego maila.

 

 

Obawiam się niechcianego telefonu lub smsa w najmniej odpowiednim momencie...

 

Sklep nigdy nie dzwoni, ani nie wysyła smsów do swoich klientów. Numer telefonu potrzebny jest jedynie kurierowi do ew. ustalenia dogodnej godziny odbioru, lub do otrzymania kodu do odbioru paczki w paczkomacie. Dlatego ważne jest, abyś regularnie sprawdzał swój e-mail do momentu otrzymania paczki, gdyż tam będziemy przesyłać istotne informacje odnośnie realizacji zamówienia. Pamiętaj, że to nie musi być Twój podstawowy e-mail.

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzenie zarejestrowania zamówienia. Po otrzymaniu informacji z systemu o opłaceniu zamówienia, przyjmujemy je do realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów (termin wysyłki podany jest przy każdym produkcie) i wybranej formy płatności (zwykły przelew może opóźnić realizację, gdyż musimy czekać na jego zaksięgowanie na naszym rachunku), podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy (najszybciej kurierem i paczkomatami).

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Zależy mi na czasie. Jak najszybciej otrzymać produkty?

 

Jeżeli zależy Ci na czasie, zalecamy zastosowanie się do następujących porad:

  • wybieraj produkty z jak najkrótszym terminem wysyłki (najlepiej 24h, ewentualnie 24-48h)
  • wybieraj płatności elektroniczne, np. najpopularniejsze w Polsce PayU. Sklep otrzyma pieniądze za kilka dni, ale od razu widzimy, że zamówienie jest opłacone i od razu przyjmujemy je do realizacji. Zwykły przelew zwykle przychodzi z jednodniowym opóźnieniem, a czasami może to trwać nawet kilka dni.
  • wybieraj formę dostawy kurierem (99% przesyłek dostarczonych jest następnego dnia po wysyłce) lub paczkomatami (90% przesyłek jest dostarczonych następnego dnia po wysyłce).
  • nie zwlekaj ze złożeniem zamówienia - jeżeli już rano jesteś zdecydowany na dany produkt, nie odkładaj złożenia zamówienia i opłacenia go. Kilka godzin później może się okazać, że kurierzy już odebrali przesyłki, i paczka zostanie wysłana dopiero następnego dnia.

 

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  

Ponadto (dla klientów zarejestrowanych) po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska - polecany sposób, najszybsza dostawa
  • paczkomaty InPost - dyskretnie, szybko, ale zdarzają się opóźnienia
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa, poste restante) - najdłuższy czas dostawy zamówienia, problemy z lokalizacją przesyłek, niestety nie polecamy :(

» szczegółowy opis form dostawy

 

 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od sposobu dostawy, koszt przesyłki krajowej wynosi od 0 zł (darmowa dostawa paczkomatami - szukaj kodu w zakładce: Koszty dostarczenia przesyłki) do dwudziestu kilku zł. Koszty dostawy podane są już w pierwszym etapie procesu zakupowego. Nigdy nie stosujemy dodatkowych, niespodziewanych kosztów.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna (PayU, dotpay, PayPal):
    • szybki przelew elektroniczny - wszystkie największe polskie banki - najpopularniejszy sposób dokonywania płatności w internecie w Polsce
    • karta płatnicza - Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro
    • konto PayPal
  • lub zwykły przelew na konto bankowe (dokonany przez Ciebie on-line, lub w banku albo na poczcie)
  • zwykły przelew na rachunek w EUR

Jeżeli zależy Ci na czasie, zalecamy wybór płatności elektronicznych, np. najpopularniejszego w Polsce PayU. Sklep otrzyma pieniądze za kilka dni, ale od razu widzimy, że zamówienie jest opłacone i od razu przyjmujemy je do realizacji. Zwykły przelew zwykle przychodzi z jednodniowym opóźnieniem, a czasami może to trwać nawet dłużej.

 

» szczegółowy opis form płatności

 

 

 

 

Czy mogę zapłacić za towar za pobraniem?

 

Niestety, ze względu na trudną branżę i ochronę osób niepełnoletnich nie ma możliwości zapłaty za towar za pobraniem. Polecamy szybkie i bezpieczne płatności online. Możesz również anonimowo zapłacić za zamówienie na poczcie, w banku lub punkcie realizowania opłat. Wtedy  nikt nie zauważy, że jakakolwiek płatność była wykonywana z Twojego rachunku. Jeśli się rozmyślisz masz 14 dni na zwrot towaru.

 

» szczegółowy opis form płatności

 

 

Co to są kupony/kody rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu (Mam kupon rabatowy). Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu lub ustawienie darmowej dostawy.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny.

 

 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

 

Czy mogę otrzymać dowód zakupu tylko drogą elektroniczną?

 

Tak. Standardowo wszystkie dowody zakupu/faktury wysyłane są tylko drogą elektroniczną. Nie dołączamy rachunków do paczek, które bardzo często są prezentem. Faktura generowana jest przez system w momencie wysyłki towaru i wysyłana do klientów na podany adres e-mail.

  

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Faktury wysyłane są przez system mailowo.

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej na biuro@sexgadzet.pl. Oczywiście zawsze możesz zwrócić zamówienie w terminie 14 dni i uzyskać zwrot pieniędzy. 

 

 

Nie udało mi się odebrać paczki. Co teraz?

 

Musiałeś wyjechać i nie zdążyłeś odebrać paczki? 

Skontaktuj się z nami na e-mail: biuro@sexgadzet.pl. Ustalimy sposób ponownej wysyłki paczki, jak tylko wróci do sklepu.

Jeśli nie zdążyłeś odebrać paczki z paczkomatu, skontaktuj się z paczkomatami InPost. Paczki są jakiś czas (ok. 2 tygodni) dostępne w lokalnych punktach odbioru paczek i można je tam odebrać. Potem wracają do sklepu.

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: biuro@sexgadzet.pl.

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub paczkomaty, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (wysyłany drogą elektroniczną), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami: biuro@sexgadzet.pl.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl